Zdjęcie miesiąca – lipiec 2009

sierpień 11th, 2009 | Autor: fotomedaliki.pl | Kategoria Zdjęcie miesiąca

Proszę Państwa, oto drugie głosowanie na Zdjęcie Miesiąca. To pierwsze i drugie miejsca ze zdjęć tygodnia. 10 zdjęć, 8 autorów. Głosowanie trwa do wtorku, do godz. 15. Czas start ;)

1. Adam Kaniowski

1. Adam Kaniowski

2. Patrycja Zubrzycka

2. Patrycja Zubrzycka

3. Tomasz Margol - Będzie ołrajt

3. Tomasz Margol - Będzie ołrajt

4. Marcin Opałczyński - Rysiek

4. Marcin Opałczyński - Rysiek

5. Maciej Kuroń – Shoah

5. Maciej Kuroń – Shoah

6. Piotr Łodziński

6. Piotr Łodziński

7. Piotr Deska - Widok ze Świnicy na Dolinę Pięciu Stawów

7. Piotr Deska - Widok ze Świnicy na Dolinę Pięciu Stawów

8. Aneta Kosiorek

8. Aneta Kosiorek

9. Aneta Kosiorek

9. Aneta Kosiorek

10. Piotr Łodziński

10. Piotr Łodziński

Zdjęcie miesiąca, lipiec 2009

  • 1. Adam Kaniowski (Punktów: 30, 13% )
  • 2. Patrycja Zubrzycka (Punktów: 16, 7% )
  • 3. Tomasz Margol - Będzie ołrajt (Punktów: 36, 16% )
  • 4. Marcin Opałczyński - Rysiek (Punktów: 10, 4% )
  • 5. Maciej Kuroń – Shoah (Punktów: 43, 19% )
  • 6. Piotr Łodziński (Punktów: 6, 3% )
  • 7. Piotr Deska - Widok ze Świnicy na Dolinę Pięciu Stawów (Punktów: 24, 10% )
  • 8. Aneta Kosiorek (Punktów: 20, 9% )
  • 9. Aneta Kosiorek (Punktów: 34, 15% )
  • 10. Piotr Łodziński (Punktów: 12, 5% )

Liczba głosujących: 95

Początek głosowania: 11 sierpnia 2009 @ 15:00
Koniec głosowania: 18 sierpnia 2009 @ 15:00

Głosować mogą tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub załóż konto jeśli chcesz oddać swój głos.

Loading ... Loading ...

17 komentarzy dla “Zdjęcie miesiąca – lipiec 2009”

  1. ot.tak Napisł/a:

    Oj ciężko się zdecydować, ciężko :)


  2. me0 Napisł/a:

    Jesli mozna, to ja w kwestii technicznej: dwa zdjecia, nawet jesli zapisane w jednym pliku, to nie “jedno zdjecie”. Tak wiec albo wybieramy zdjecie miesiaca: wtedy pani Aneta i pani Patrycja musza sie zdecydowac, na publikacje pojedynczych kadrów, albo wybierajmy “plik miesiaca”.Polecam organizatorom doprecyzowanie regulaminu. Oczywiscie, o ile istnieje;)


  3. fotomedaliki Napisł/a:

    @me0
    Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Aby nie być dłużnym polecamy herbatkę z melisy.;)


  4. pjolo Napisł/a:

    meO Jesli forma dyptyku w fotografi Tobie
    nie odpowiada, po prostu nie glosuj na te zdjecia,
    proste?


  5. Adam Napisł/a:

    Czy zwycięskie zdjęcie jest po obróbce w Photoshopie?
    1. Kot nie zostawia cienia…
    2. Oba pudełka to w rzeczywistości to samo pudełko…


  6. Adam Napisł/a:

    Przejęzyczyłem się… zwycięskie zdjęcie oznacza zdjęcie tygodnia… Ale moje pytanie pozostaje aktualne.


  7. me0 Napisł/a:

    pjolo, forma dyptyku bardzo mi sie podoba.
    Nie glosuj? Nie jest to takie proste.
    Tez dziwie sie, ze w debla zawsze graja dwie pary.
    Przeciez moznaby wystawic przeciw Uli Radwanskiej obie siostry Williams i powiedziec: nie podoba sie? To nie graj. I jestem tez pewien, ze nie z kazdym duetem pani Ula by przegrala, ale jasne zasady sprawiaja, ze wynik jest blizszy sprawiedliwemu.
    I choc w tym glosowaniu, kazde ze zdjec z serii nr 9 jest mocniejsze od pozostalych, wg. mnie oczywiscie, to utrzymuje moja propozycje doprecyzowania ewentualnego regulaminu.


  8. Kanosky Napisł/a:

    To są dwa różne pudełka :)

    Cień kota się zgubił na tej wersji zdjęcia, ta która jest na stronie już go ma :D


  9. Adam Napisł/a:

    Cień kota się “zgubił”?? Rozumiem że to jest stealth cat:
    http://www.youtube.com/watch?v=AdvLEiWzEvQ

    Pudełka są różne? Mają identyczne krawędzie, identyczne zacieki, identyczne szczegóły.
    Poza tym cień środkowego pudełka jest ciemniejszy niż pudełka po lewej. Czyżby pudełko po lewej było półprzezroczyste??


  10. fotomedaliki Napisł/a:

    Adamie, dlaczego nagle przestałeś być Józefem K. a stałeś się Adamem?

    Swoją drogą gratulujemy wytrwałości – tak długo chodziłeś po stronie aż znalazłeś coś, do czego mogłeś się przyczepić. Brawo.

    Czy ktoś jeszcze ma coś przeciw dyptykom?


  11. Adam Napisł/a:

    Zdjęcie mi się spodobało, chciałem na nie zagłosować… Jednak staram się zawsze docenić talent autora do robienia zdjęć a nie sklejania fragmentów.
    Zapytałem, czy inni też podzielają moją wątpliwość co do prawdziwości zdjęcia. Szkoda że próbę dyskusji interpretujecie jako zaczepkę.
    Zagłosowałem na inne zdjęcie, dając szansę tym, których nie stać na oryginalną wersję Photoshopa.
    Nie mam nic przeciwko dyptykom.


  12. Neo Napisł/a:

    Trudny Wybór był. Ale już zagłosowałem.

    Pozdrawiam Serdecznie.


  13. Kanosky Napisł/a:

    To są dwa różne pudełka :) I nic tu nie było wklejane. Nie bawię się w takie rzeczy.

    Józefie aka Adamie jakieś pytania? Zapraszam na gg, chętnie podyskutuję.


  14. Kuron Napisł/a:

    Co widzicie złego w usunięciu cienia w fotografii inscenizowanej. Takie zdjęcie jest jakąś wizją. Ingerencja w nierealny, inscenizowany obraz nie wpływa ujemnie na jego przekaz. Pełna dowolność. Inaczej sprawa ma się przy reportażu, gdzie ingerencja w zawartość jest całkowicie nieetyczna i niedopuszczalna.


  15. me0 Napisł/a:

    Ja tez nie widze w tym nic zlego, dopoki autor tego nie ukrywa. Dopoki nie nazywa swej grafiki, fotografia i nie wysyla jej na fotograficzne konkursy. Bardzo trafnie okresla siebie (a tym samym czesc swojej tworczosci, ktora dopuszcza taka ingerencje) Ryszard Horowitz – fotokompozytor.


  16. Kuron Napisł/a:

    Nie widzisz różnicy między tym zdjęciem a pracami Ryszarda Horowitza? To całkowicie inne podejście do fotografii. Inne proporcje w stosunku do zdjęcia bazowego a efektu końcowego.
    Nie ma sensu być aż tak ortodoksyjnym, bo niedługo będziemy oglądać dziewicze rawy.


  17. me0 Napisł/a:

    Widze roznice, glownie jakosciowe. Wiele z fotokompozycji Horowitza zachowuje ponad 90% elementow zdjecia bazowego. Nie mam nic przeciwko dziewiczym rawom, ale nie o to przeciez chodzi.
    Bardzo podoba mi sie idea tego portalu, tego konkursu i wszelikch dzialan, ktore maja na celu upowszechnianie fotografii. Bardzo zalezy mi na tym, zeby miejsca takie jak to ksztalcily przyszlych, swiadomych odbiorcow fotografii. Nie tylko fotografow. Dlatego uwazam, ze bardzo wazne jest by jasno rozrozniac fotografie od grafiki. I zgadzam sie, ze w tym biznesie jest za duzo dogmatow i ortodoksyjnego podejscia. Za duzo dyskusji o tym, czy cyfra lepsza od nagatywu, czy negatyw gorszy od slajdu. Nie widze niczwgo zlego w kadrowaniu, maskowaniu, etc.
    Nie zwrocilem tez uwagi na to, czy kotek ma cien, czy go nie ma, ale przestaje ufac autorowi, ktory umieszcza taka kompozycje w konkursie fotograficznym bez slowa komentarza. Przestaje wierzyc, ze zostal usuniety cien kotka. Raczej jestem sklonny myslec, ze kotek zostal wklejony bez cienia z innego zdjecia. Lepiej, gorzej? Po prostu nieuczciwie. Takie dzialanie szkodzi fotografii.
    Zgadzam sie w pelni z trescia koszulki Erwitta ( http://3.bp.blogspot.com/_Xa0sAp6fSlA/SmrLRl1k-eI/AAAAAAAAAj0/V8rtLqDOlzA/s1600-h/erwitt_digital.jpg ) [nie zgadzam sie w calosci z trescia posta, Piotrka Koszczynskiego, ktory tym zdjeciem udekorowal – bez zrozumienia – swoj tekst pelen ww. dogmatow]. Zeby nie wchodzic w dalsze dygrasje: Digital manipulation kills photogrphy. Nie pozwolmy jej zabic. Macku, gratuluje wygranych w konkursie. Zycze dalszego rozwoju portalu i zapewniam, ze dalej bede mu kibicowal. Pozdrawiam, MN.


Napisz Komentarz

You must be logged in to post a comment.

[ bbPress synchronization by bobrik ]